

Pentru a fi înregistrat în Registrul public al auditorilor, se prezintă următoarele documente:
Pentru înregistrarea auditorilor în Registrul public al auditorilor se efectuează plata unică în mărime de 0,1 din salariul mediu lunar pe economie, prognozat și aprobat anual de către Guvern. Aceasta se achită la data depunerii cererii de înregistrare, prin transfer.
Cotizația anuală a auditorilor constituie 0,1 din salariul mediu lunar pe economie, prognozat și aprobat anual de către Guvern. Cotizația poate fi achitată atât de auditor, cât și de entitatea de audit în care activează, până la data de 15 februarie al anului curent. Cotizația anuală se achită doar prin transfer.
În cazul în care apar modificări de date, auditorul este obligat să prezinte o declarație pe propria răspundere în acest sens, în termen de 30 de zile de la data modificării, anexând copiile documentelor confirmative, pentru a actualiza informaţia din Registrul public al auditorilor.
Există 2 formulare utile pentru auditori:
Activitatea auditorului se suspendă de către Consiliu în cazul în care acesta:
Suspendarea activității din propria inițiativă poate fi solicitată atât pe un termen determinat, cât și nedeterminat. Dacă condiţiile care au condus la suspendarea activităţii auditorului au dispărut, auditorul înştiinţează, în termen de 30 de zile, Consiliul cu privire la reluarea activităţii.
Certificatul de calificare al auditorului se retrage de către Consiliu în cazul în care:
IP Consiliul de Supraveghere Publica a Auditului
c/f 1008601000134
MF-TR Chisinau - bugetul de stat
Codul IBAN MD60TRPCCC518430A01390AA
str. Mitropolit Gavriil Banulescu-Bodoni 57/1, et. 4 bir. 414, 416,418 MD-2005 Chişinău.
Telefon: 022 66 75 91, 022 66 75 49, 022 66 75 52.
Email: cspa@cspa.md
Copyright © 2023,